انتخاب مسافران فدکاپ از بین نفرات برتر رنکینگ داخلی و ITF

نائب رئیس فدراسیون تنیس در امور بانوان از انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت های بین المللی فدکاپ خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مهر افزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان اظهار کرد: جلسه کمیته تیم های ملی با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون ، کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، قاسم کردی سرپرست تیم ملی ،فرشاد صفتی رئیس کمیته تیمهای ملی،  اکبر طاهری عضو کمیته تیمهای ملی و فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی بانوان برگزار شد و موارد مختلفی مورد بررسی قرار گرفت. 

وی گفت: با توجه به برگزاری رقابت های فدکاپ و برنامه ریزی برای حضور تیم ملی بانوان در این مسابقات ، مقرر شد تا مرحله نخست اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی از ۳ آبان ماه سال جاری به مدت ۲ هفته در تهران و در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار شود. 

منوچهری افزود: در این مرحله از اردوی آماده سازی که حکم انتخابی را دارد ۶ تنیسور برتر رنکینگ کشوری و ۶ تنیسور برتر ITF دعوت می شوند و در نهایت از بین آنها چهار تنیسور به عنوان نفرات اصلی معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: پس از انتخاب چهار تنیسور اعزامی، ملی پوشان به مدت شش ماه در مراحل مختلف اردوهای آماده سازی شرکت می کنند و در نظر داریم در طی این مدت شرایط را برای اعزام به رقابت های مختلف و کسب آمادگی بیشتر فراهم کنیم. 

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار