اردبیل؛

یادواره 55 شهید بخش هیر و مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد

یادواره 55 شهید بخش هیر و مدافعان حرم استان اردبیل با حضور سردار عروج مشاور فرمانده کل سپاه و معاون عملیات اسبق نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولان استان در مسجد جامع روستای آراللوی اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این مراسم مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادتهای مدافعان حرم و شهدای 8 سال دفاع مقدس افزود: هراس دشمنان تنها از وحدت امت اسلامی و خط امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری یادواره های شهدا این خط مقدس انقلاب ادامه یابد.

سردار پاسدار خسرو عروج با بیان اینکه فرهنگ خون و شهدا با برگزاری یادواره های شهدا به جوانان و نسل امروز و آینده انتقال داده می شود گفت: اهداف برگزاری این یادواره ها یک هدف جهانی است نه کشوری و منطقه ای و ماباید با برپایی این یادواره ها و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا به دشمنان ثابت کنیم که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی از رشادت های حضرت عباس(ع) در روز عاشورا یاد کرد و افزود: مردم اردبیل با علاقه ای که به حضرت ابوالفضل العباس (ع) دارند باید در ترویج فرهنگ عاشورایی و شهدای انقلاب اسلامی در جامعه خود تلاش کنند.

در ادامه از مادر شهید مدافع حرم شهید دهقانی نیا با اهدای تابلو نفیس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.