افزایش سوددهی فعالیت‌های صندوق ذخیره برای فرهنگیان

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از افزایش سود‌های بانکی ناشی از فعالیت‌های صندوق خبر داد.

شهاب‌الدین غندالی‌ مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون افزایش سود بانکی و ارائه آن برای معلمان عضو صندوق گفت: طی سه سال گذشته به دنبال پیام مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی به این مسئله جامه عمل پوشانده و در مسیر تحقق آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: سود‌دهی افزایش یافته و به همین میزان به دلیل اینکه امسال بازنشستگان‌ بسیاری از آموزش و پرورش خارج می‌شوند لذا پرداختی به این افراد نیز افزایش یافته است.

غندالی‌ با بیان اینکه در فرایند‌های سود‌دهی نظیر توسعه مشارکت با پتروشیمی‌، صنایع داروسازی و شرکت‌های نفتی انجام دادیم اظهار کرد: اما برای به ثمر رسیدن این سرمایه‌گذاری‌ها نیاز به زمانی در حدود دو تا سه سال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر فرهنگیان شناخت خوبی نسبت به صندوق ذخیره پیدا کرده‌اند لذا مطالبات آن‌ها از این صندوق افزایش یافته و این مسئله نشان از عملکرد مثبتی است.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه اکنون بیش از 10 میلیارد تومان دارایی صندوق بوده گفت: قصد داریم با راه‌اندازی خدمات بیمه‌ای، حقوق تکمیلی و ارائه خدماتی دیگر نظیر این موارد ارائه خدمات به فرهنگیان را افزایش دهیم.

غندالی با بیان اینکه افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها بین فرهنگیان توزیع می‌شود گفت: این سود به نسبت سرمایه‌ ارائه شده تقسیم می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار