یاسوج؛

اعزام بیش از 1000 دانشجوی گروهای جهادی به مناطق محروم

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تاکنون 900 دانشجو شامل 20 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند و تا پایان شهریور نیز 400 نفر دیگر اعزام می شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در زمینه اردوهای جهادی تاکنون خدمات بسیار زیادی در سطح کشور و به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده اند گفت:اردوهای جهادی در مناطق محروم یکی از خدمات ماندگار نظام جمهوری اسلامی است که توسط جوانان مؤمن و علاقه‌مند به خدمت برگزار می‌شود.

شهرام مهدوی‌مطلق از اعزام بیستمین گروه اردوی جهادی به روستای خیکندۀ بویراحمدخبر داد و گفت:برای تابستان امسال بیش از 25 گروه جهادی در نظر گرفته شده که تا کنون 900 نفر شامل 20 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند و تا پایان شهریور نیز 400 نفر دیگر اعزام می شوند .

وی افزود:در این گروه 30 نفر از دانشجویان (خانم و آقا) پردیس فرهنگیان یاسوج حضور دارند که به مدت 10 روز به روستای خیکندۀ شهرستان بویراحمد اعزام و در زمینه های آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی،تعمیر مساجد و مدرسه به مردم این منطقه خدمات ارائه می دهند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.