عصبانیت کیروش بی دلیل نبود+عکس

قضاوت پرحرف و حدیث داور سریلانکایی تأثیر بسزایی در روند بازی ایران و قطر داشت. کارلوس کیروش هم بیش از سایرین شاکی و عصبانی به نظر می رسید اما دلیل خشم او چه بود؟

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، قضاوت پرحرف و حدیث داور سریلانکایی تأثیر بسزایی در روند بازی ایران و قطر داشت. کارلوس کیروش هم بیش از سایرین شاکی و عصبانی به نظر می رسید اما دلیل خشم او چه بود؟

عصبانیت کیروش بی دلیل نبود+عکس

 کارلوس کیروش هفته ها پیش از آغاز این بازی نگران قضاوت این دیدار بود و حتی هشدارهای لازم را به فدراسیون فوتبال داده بود. البته کیروش از ترس محرومیت نتوانست این موضوع را علنی کند اما از طریق رسانه ها، شنیده ها و نگرانی هایش را به اصحاب رسانه انتقال داد.

عصبانیت کیروش بی دلیل نبود+عکس 

روزنامه خبرورزشی که همواره از حامیان تیم ملی و سرمربی اش محسوب می شود روز شنبه نگرانی به حق کیروش را روی جلد برد. کیروش معتقد است به دلیل نفوذ بسیار قطری ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا چینش داوری ها به سود آنها خواهد بود و این درحالی است که ایران هیچ نفوذی در afc ندارد. کیروش به شدت معتقد است که جریانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است تا قطر برای اولین بار به جام جهانی صعود کند و در این راه تیم ملی ایران یکی از قربانی ها خواهد بود. اتفاقات بازی امشب به وضوح نشان داد نگرانی کیروش بی دلیل نبود.

منبع:11 نیوز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.