ازدواج های پیامکی، اینترنتی و خیابانی ،سست شدن بنیان خانواده را در پی دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بر لزوم ترویج ازدواج پاک و الهی به جای ازدواج‌های اینترنتی و خیابانی تاکید کرد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور با بیان اینکه باید ازدواج الهی و پاک در جامعه گسترده شود، گفت: زیبنده جامعه علوی این نیست که ازدواج‌های پیامکی، اینترنت و خیابانی در آن رواج داشته باشد و این بنیان خانواده و جامعه را به فساد و تباهی می‌کشاند.

به گفته وی، طلاق پدیده شومی است و ثبت یک طلاق به ازای هر چهار ازدواج در جامعه خسارت بار و فاجعه است و باید بدانیم که طلاق جامعه را به سمت فساد و تباهی می‌کشاند.

وی خواستار پرداخت مطالبات کشاورزان استان شد و گفت: مسئولان باید همت کنند و مطالبات گندمکاران، کشاورزان و کارگران را پرداخت کنند.

امام جمعه موقت ساری همچنین با درپیش بودن انتخابات افزود: باید از منازعات انتخاباتی پرهیز و فضای بانشاط و آرامی در جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام یوسف پور نیز با اشاره به فاجعه منا و مرگ هزاران انسان بیگناه تاکید کرد: این فاجعه نباید فراموش شود و باید حقوق جانباختگان مطالبه شود.

وی گفت : دشمنان در تلاش هستند تا فریاد عدالتخواهی را خاموش کنند اما باید بدانند که خون‌های مطهر شهدا فریاد عدالتخواهی را طنین انداز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار