ساری

افتتاح 2 تعاونی هفته تعاون در مازندران

2 تعاونی به مناسبت هفته گرامیداشت تعاون در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تعاونی ها نقش مهمی در همه امور اقتصادی اجتماعی و فرهنگی دارد گفت: به مناسبت هفته تعاون که از 13 شهریور ماه آغاز می شود این اداره کل برنامه های ویژه ای دارد.

اصغری با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان های شهدا ٬ دیدار تعاون گران با نماینده ولی فقیه و استاندار و در شهرستان ها با فرمانداران و حضور در نماز جمعه از برنامه های این اداره کل در هفته تعاون است افزود: دو تعاونی در این هفته نیز افتتاح می شوند.

وی گفت: شرکت تعاونی حديد ذوالفقار شمال در بابلسر با سرمایه گذاری چهار میلیارد و 200 میلیون تومان و دریافت دو میلیارد و 345 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و بانک توسعه تعاون ٬ با 7 نفر عضو و اشتغال زایی برای 25 نفر یکی از این تعاونی ها است .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شرکت تعاونی ورزشی نصیری در بلوار کشاورز ساری با دریافت 700 میلیون تومان تسهیلات از بانک توسعه تعاون در این هفته نیز افتتاح می شود.

اصغری افزود:هفته تعاون و ترویج فرهنگ کار جمعی در استان تمرینی ٬ برای قرار گرفتن در مسیر توسعه اقتصادی و رفع مشکلات اجتماعی٬ ترویج انسانیت و اخلاق در جامعه و به ویژه تحقق سریع تر اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید فراوان دارند.

وی گفت: برگزاری همایش تعاون گران برتر با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه های پایانی در هفته تعاون است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار