سردار حسینی در رونمایی از برچسب سرویس مدارس مطرح کرد؛

حادثه دلخراش سرویس مدارس به صفر رسید/ برخورد با 200 هزار خودرو نا ایمن در سال گذشته

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سه سال گذشته هیچگونه حادثه دلخراش سرویس مدارس در شهر تهران نداشتیم.

رونمایی از برچسب سرویس مدارسبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید تیمور حسینی در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: تمرکز پلیس و سایر دستگاه ها از جمله تاکسیرانی بر روی سرویس مدارس است و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته شاهد آن هستیم که هیچگونه حادثه دلخراش برای سرویس مدارس در سه سال گذشته را شاهد نبودیم.

سردار حسینی بیان کرد: اینکه حوادث سرویس مدارس کاهش یافته است بدان معنا نیست که به صورت منطقی هرآنچه که در دستورالعمل سرویس مدارس است را اجرایی کنیم که در آن خصوص به منظور هماهنگی بیشتر جلساتی با مدیران مراکز آموزشی تشکیل شده و از چهار ماه گذشته در بحث ساماندهی سرویس مدارس اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت و سرانجام رونمایی از سرویس مدارس انجام شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای خانواده‌ها سرمایه‌ای ارزشمندتر از فرزندانشان وجود ندارد و در جهت حفظ و صیانت از این سرمایه‌ها تکلیف مهمی بر دوش ما نهاده شده است.

سردار حسینی تأکید کرد: پلیس موظف به کنترل سرویس های مدارس از حیث سلامت خودرو و سلامت راننده هستند و اگر خودرویی این مدارک را نداشته باشد 40 هزار تومان جریمه می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: سال گذشته برای 200 هزار خودرو غیرقانونی که معاینه فنی نداشتند و ناایمن بودند یا سرنشین اضافی داشتند، اعمال قانون شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار