کرمانشاه؛

باید دلها را با قران عجین کنیم

باید دل‌ها، زندگی‌ها، ریاست‌ها، سیاست‌ها و مدیریت‌ها را با قرآن عجین کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه  گفت: باید دل‌ها، زندگی‌ها، ریاست‌ها، سیاست‌ها و مدیریت‌ها را با قرآن عجین کنیم.

آیت‌الله مصطفی علماء در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمانشاه که امروز(13 شهریور)در مجتمع بعثتکرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر برخورداری قرآن کریم از قوت و استحکام گفت: دشمنان اسلام از ابتدای نزول قرآن و در طول 1400 سال گذشته برای ضربه زدن به این کتاب آسمانی طرح‌ها و برنامه‌های زیادی داشتند، اما با وجود تمام دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌ها نتوانستند کاری کنند و حتی یک "واو" آن را جابجا کنند.

امام جمعه ی کرمانشاه افزود: اقتدار اسلام سبب شده تا دشمنان این دین آسمانی با تمام توان خود به مقابله با آن برخواسته و برای ضربه به این کتاب آسمانی برنامه‌ریزی کنند، اما کار به جایی نبرده وامروز قدرت‌های بزرگ دنیا تسلیم منطق قرآن کریم هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم عمق‌بخشی به جلسات قرآنی در راستای قرآنی‌تر شدن فضای جامعه گفت: باید برای حضور دبیرستانی‌ها، دانشگاهی‌ها و... در برنامه‌های قرآنی برنامه‌ریزی شود و از این طریق جوانان را مجذوب برنامه‌های قرآنی کنیم.

آیت‌الله علماء در ادامه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای قرآنی‌ترکردن فضای زندگی خود گفت: اگر قرآن با زندگی انسانها عجین شود موج آن آرام‌آرام همه جا را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: اگر امور فرهنگی جا بیافتد تمامی مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... که در گوشه و کنار کشور به آن برمی‌خوریم، رفع خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دلها ، قرآن ، عجین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.