گیلان؛

نمایش 11 وقوع تاریخی در دهکده مقاومت سپاه

11وقوع تاریخی از صدر اسلام تاکنون با عنوان فصل شیدایی در دهکده مقاومت سپاه قدس گیلان به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ نمایش فصل شیدایی از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) و همچنین سیر انقلاب اسلامی، درمدت 10 شب در دهکده مقاومت سپاه قدس گیلان به نمایش در می آید.
این نمایش از 24 شهریور تا دوم مهرماه در کیلومتر 4 جاده رشت- تهران ورودی لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان دهکده مقاومت اجرا می شود.
دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان در نشست بررسی و هم اندیشی نمایش فصل شیدایی گفت: 11 وقوع تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، بیعت حضرت علی(ع)، قیام عاشورا، هجرت امام رضا (ع)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، نهضت جنگل در قالب هنر به نمایش گذاشته می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی با اشاره به اینکه 140نفر در این نمایش ایفای نقش می کنند افزود: این نمایش مختص به افراد خاص نیست و عموم مردم می توانند بلیط  این نمایش را که در سراسر شهرستان ها پخش خواهد شد تهیه کنند و همچنین در 4 نقطه شهر رشت، میدان شهرداری، شهرک گلسار، پارک شهر و پیاده راه اعلم الهدی به صورت رایگان بلیط دریافت کنند.
وی گفت: همچنین مردم ولایتمدار گیلانی می توانند با مراجعه به  سایت سراج بلیط رایگان  نمایش فصل شیدایی را تهیه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی افزود: ظرفیت مکان این نمایش حدود 10هزار نفر است.
همچنین در ادامه این نشست جانشین هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از برپایی نمایشگاه جبهه مقاومت اسلامی در کنار نمایش فصل شیدایی خبر داد و افزود: مردم انقلابی استان می توانند از 24 شهریور تا 2 مهر ماه از ساعت 18 برای بازدید از نمایشگاه به دهکده مقاومت مراجعه کنند.
عباس بایرامی افزود: نمایش فصل شیدایی نیز از ساعت 9 شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.
وی با بیان اینکه امروزه دشمنان کشور و استکبار جهانی با تهاجم فرهنگی، ارزش های اسلامی، فرهنگ، آداب و رسوم و میراث فرهنگی ما را نشانه گرفته اند، افزود: انتقال ارزش های دینی و فرهنگ غنی اسلامی به نسل جوان با زبان هنر اثربخشی بیشتری دارد و با زبان گویای هنر می توان بصیرت، ولایتمداری و دینداری را به مردم منتقل کرد.
سرهنگ بایرامی به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و  گفت: هم اکنون  116ماهواره با بیش از هزاران کانال برنامه ای برای ایران برنامه های مخرب تهیه و تولید می کنند تا جوانان را از ریشه های فرهنگی دور سازند که حرکت های بزرگ فرهنگی همچون برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید و اجرای نمایش فصل شیدایی می تواند نقطه مقابل این تهاجمات فرهنگی باشد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.