ارومیه؛

بهره برداری مدرسه روستای مافی کندی سلماس

مدرسه 3 کلاسه خیرساز روستای مافی کندی با حضور مسئولین استان افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  مدرسه سه کلاسه مهدی فرقانی كه توسط خانواده وی با مبلغ 138 میلیون تومان با زیر بنای 118متر مربع احداث شده است با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیر اداره آموزش و پرورش سلماس، مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم رسول موسی زاده مدیرآموزش وپرورش شهرستان سلماس عنوان کرد : خیرین بزرگوار کسانی هستند که از درِمعرفت گذشته اند وبه درجه ای از شناخت خدا رسیده اند که هر انسانی توانایی درک آن را ندارد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده مرحوم فرقانی بیان کرد : شما خیرین بزرگوار، با دستهای خود دریچه های نور و امید را به روی کودکان گشود ه اید تا این دانش آموزان بال و پر بگیرند و از دنیای جهل و نادانی به دنیای روشنایی گام بردارند .

حسین پور، لازمه آموزش و پرورش دانش آموزان را ایجاد فضای مناسب آموزشی دانست که با همت ، تلاش و همکاری اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیریت آموزش و پرورش سلماس عملی خواهد شد.

وی افزود : متاسفانه اکثر مدارس ابتدایی روستایی در سلماس تخریبی می باشد و باید مسئولین امر به جهت احتمال خطر برای دانش آموزان در فکر برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم جهت تخریب و بازسازی مدارس روستایی در این منطقه باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از حمایتهای خیرین تشکر کرد واز دانش آموزان خواست در حفظ و نگهداری مدرسه تلاش کنند و این امانت را سالم به دست دانش آموزان بعدی برسانند.

در این مراسم از سوی مدیریت آموزش وپرورش با اهداي لوح تقدیرو هدایای به رسم یاد بود از خیرین مدرسه ساز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.