ساری،

تداوم ناپایداری هوا تا اواسط هفته در مازندران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که ناپایداری جوی استان تا روز سه شنبه همین هفته ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی ،هوای امروز استان نیمه ابری تا ابری است که در بعضی از ساعت با رگبار پراکنده باران و وزش باد همراه است.

احمد اسدی افزود: در گرم ترین زمان دمای هوای مرکز استان امروز به 31 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی هوای روز یکشنبه این هفته استان مازندران را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد و گفت: هوای روز دوشنبه این هفته نیز صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت هوای روز سه شنبه مازندران را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر ، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی کرد.

اسدی گفت: دمای هوای ساری نیز در این 3 روز در گرمترین و خنک ترین ساعات بین 31 و تا 23درجه در نوسان است.

وی با بیان اینکه تندبادی که بامداد روز جمعه مناطق مختلف استان را در نوردید بین 90 تا 130 کیلومتر بر ساعت در مناطق مختلف سرعت داشت ، افزود: بر اساس آمار ایستگاه های هواشناسی استان از عصر پنجشنبه تا ساعت 10 صبح روز جمعه ،آمل با 67میلیمتر بارندگی و با سرعت باد 94کیلومتر بر ساعت و قائمشهر با حدود 33میلیمتر بارندگی و سرعت باد 108 کیلومتر بر ساعت بیشترین بارندگی و سرعت باد را داشتند.

بارندگی همراه باد شدید ،هر چند خسارتی را به منازل مسکونی ، تاسیسات زیر بنایی آب و برق استان زده است اما سبب سیراب شدن زمین های کشاورزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.