مهاجم ساحل عاجی در راه سیاه جامگان

مهاجم ساحل عاجی قرار است امشب وارد ایران شود تا در صورت موفقیت در تست های پزشکی در ادامه لیگ شانزدهم با پیراهن این تیم به میدان برود.

مهاجم ساحل عاجی در راه سیاه جامگانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از باشگاه سیاه‌جامگان خبر می رسد که مسئولان این باشگاه با یک مهاجم ساحل عاجی به توافق رسیده‌اند و طبق شنیده ها قرار است این بازیکن امشب به ایران بیآید تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کند. اگر مشکلی پیش نیاید و قبل از پایان زمان نقل و انتقالات قرارداد خود را با این باشگاه در هیئت فوتبال استان خراسان به ثبت برساند می تواند در ادامه لیگ شانزدهم با پیراهن این تیم به میدان برود.

خبر دیگر از باشگاه سیاه جامگان اینکه ،موسی ترائوره بازیکن کامرونی که قرار بود به تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم اضافه شود مورد تایید کاظمی سرمربی قرار نگرفته و بدین ترتیب این بازیکن نمی تواند در لیست سیاه جامگان جایی داشته باشد. 

از طرفی برونو سزار بازیکن برزیلی اسبق سپاهان هم قرار بود پس از تایید فرهاد کاظمی به ترکیب تیم اضافه شود اما این بازیکن هم به نظر می رسد نتواند برای حضور در تیم سیاه جامگان مورد تایید مسئولان باشگاه قرار گیرد. 

تیم سیاه جامگان در هفته پنجم لیگ برتر باید به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل برود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار