معرفی بهترین رکابزنان لیگ برتر

اسامی رکابزنان منتخب در لیگ برتر در چهار رشته سرعت دوچرخه سواری پیست اعلام شد.

معرفی بهترین رکابزنان لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقات لیگ برتر سرعت دوچرخه سواری در رشته های ۲۰۰ متر سرعت ،چهار کیلومتر انفرادی تیم اسپرینت و دور امتیازی در ورزشگاه آزادی، کمپ تیم های ملی برگزار شد و نتایج چهار رشته از مسابقات اعلام شد.

این رقابت ها با حضور تیم های منتخب لیگ برتری برگزار شد. اسامی رکابزنان برتر در چهار رشته مشخص شد و جایزه نقدی ۱۶ میلیون تومانی برای این مرحله از لیگ در نظر گرفته شده که در پایان بین رکابزنان برتر تقسیم می شود  .

 محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقه ۲۰۰ متر سرعت محمد دانشور از تیم پیشگامان کویر یزد اول، حسن علی زرپشتی از هیات مازندران دوم و علی علی عسگری از تیم مس کرمان سوم شد.

وی افزود: در رقابت های ۴ کیلومتر انفرادی بخش سرعت موسی مصطفوی از تیم کاشی پرسپولیس مهریز، محمد اسماعیل چایچی از تیم سپاهان اصفهان و حسن ناطقی از تیم سپاهانی یزد، جایگاه اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وفایی در ادامه بیان کرد: همچنین رقابت ها در رشته اسپرینت  انجام شد و هیات مازندران برسکوی نخست رقابت ها، تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم و تیم سپاهان اصفهان بر سکوی سوم قرار گرفت.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری تصریح کرد: رقابت های لیگ در رشته دور امتیازی نیز برگزار شد و علی خادمی از تیم پتروشیمی تبریز و محمد رجبلو از تیم پیشگامان کویر یزد و مهدی آرمون از مس کرمان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار