شیراز؛

بازگشت سازندگان به عرصه ساخت و ساز شهری

سازندگان ذیصلاح پس از 15 ماه به عرصه ساخت و ساز شهری شیراز باز می ‌گردند.

تولید 35 درصد از گاز کشور در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا نجیمی مدیر کل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز با اشاره  به فعالیت سه هزار مهندس سازنده ذیصلاح تا 15 ماه گذشته در  فارس گفت: با رای دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو  مهندس سازنده ذیصلاح علاوه بر بیکاری این افراد مشکلاتی برای شهرداری ایجاد شد.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده و تدوین دستورالعمل کارگروه تخصصی ساخت و ساز شهری شیراز بر انجام ساخت و ساز های شهری توسط مهندسانی که مجوز رسمی دارند سازندگان ذیصلاح پس از 15 ماه به عرصه ساخت و ساز شهری شیراز باز می‌ گردند.
نجیمی با بیان اینکه در ایران سیستم به گونه‌ای است که مسکن در زمره‌ مهم‌ترین کالاها و از سرمایه ‌های اصلی مردم است ادامه داد: اگر مسکن به دست افراد غیر متخصص ساخته شود جز زیان چیزی به دنبال ندارد.  
او بیان کرد: از نیمه دوم شهریور ماه امسال فعالیت سازندگان ذیصلاح را پالایش می کنیم تا خدمات مناسب ارائه شود و در نهایت  فایده این امر به بهره‌برداران نهایی که مردم هستند برسد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز با بیان اینکه در این نظارت‌ ها عملکرد مهندسان به صورت مطلوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف ارزیابی می‌شود تصریح کرد: اگر امتیاز  مهندسان متوسط باشد مجوز فعالیتشان باطل شده و پس گذراندن یک دوره کلاس‌ های آموزشی دوباره می‌ توانند به فهرست سازندگان ذیصلاح بازگردند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار