آبادان؛

برگزاری آئین گشایش سومین جشنواره مهر اروند

مراسم گشایش و آغاز رسمی سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروندآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: با برگزاری مراسم افتتاحیه، سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند برگزار شد.

پیمان ادیبی افزود: خوشبختانه سازمان منطقه آزاد اروند نظر مثبتی به ورزش داشته و حمایت‌های بی شائبه‌ای از این امر در منطقه داشته است و این جشنواره نیز که با ابتکار این اداره ایجاد شده است همواره از حمایت این سازمان برخوردار بوده است.

وی با اشاره به کثرت رشته‌های ورزشی شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها گفت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند، با 72 رشته ورزشی در مدت 45 روز در آبادان و برای نخستین بار در شهرهای اروندکنار و چوئبده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: روز پنجم مهر همزمان با سالروز حماسه غرورآفرین شکست حصر آبادان، آیین اختتامیه این جشنواره نیز با معرفی نفرات و تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها، برگزار خواهد شد.

ادیبی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، مسابقات بین‌المللی بوکس شکست حصر آبادان در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند، برگزار خواهد شد که در آن هشت تیم خارجی  و سه تیم داخلی شرکت خواهند داشت.

وی افزود: از تمام کسانی که در طول این سه سال تلاش کردند ورزش آبادان از جایگاه بسیار نازل خود به جایگاه نخست در استان خوزستان و رفیع‌ترین درجات در کشور برسد، نهایت تشکر را می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.