آخرین تلاش های پادوانی برای حضور در استقلال

مدافع برزیلی سپاهان اگر نتواند تا پایان زمان نقل و انتقالات به استقلال برود قصد دارد از فیفا برای پیوستن به استقلال زمان بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لئوناردو پادوانی مدافع تیم فوتبال سپاهان که از چندی پیش به دنبال فسخ قرارداد با سپاهانی ها بود در نهایت با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و قرار بر این شد وی در فصل پیش رو برای آبی ها به میدان برود اما این بازیکن در آستانه پایان یافتن فصل نقل و انتقالات هنوز نتوانسته قرارداد خود را با سپاهان فسخ کند.

در هر صورت پادوانی مدافعی است که قصد دارد با فسخ قرارداد با سپاهان به تیم استقلال ملحق شود اما هنوز مراحل قانونی این کار انجام نشده و پادوانی درگیر رای فیفا است و البته هر دو باشگاه استقلال و سپاهان نیز نتوانستند حرف خود را بر کرسی بنشانند و سپاهانی ها هم مدعی هستند پادوانی بازیکن این تیم است و باید برای سپاهان بازی کند.

با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات رو به پایان است بر همین اساس پادوانی تنها تا فردا فرصت دارد به استقلال اضافه شود و البته شنیده می شود لئوناردو پادوانی از فیفا مهلت 15 روزه ای خواسته تا بتواند پرونده فسخ قرارداد خود را به سرانجام برساند و در نهایت به استقلال بپیوندد.

با این تفاسیر اگر تا پایان زمان نقل و انتقالات پادوانی نتواند به استقلال بپیوندد به طور حتم این بازیکن باید در نیم فصل به فکر راه حلی برای حضور در استقلال کند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار