سنندج؛

تیم فوتسال آروین سقز در لیگ برتر جوانان کشور ماندگار شد

تیم آروین سقز با شکست حریفان خود موفق شد در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور ماندگار شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، مدیر کل ورزش وجوانان کردستان با اعلام این خبر گفت:رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور روز 12 شهریور با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.

حامد جولایی افزود:در این رقابت ها 24 تیم به مصاف هم رفتند و بازی های خود را در سه گروه هشت تیمی دیدارهای خود را در مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور برگزار کردند.

وی گفت:تیم آروین سقز نماینده استان کردستان در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد و با تیم های شهرداری ساوه، انصارالمهدی فسا، آیندگان هرمزگان، شهرداری هفشجان، گیتی پسند اصفهان، امید بناب و کمیل کریمان کرمان هم گروه بود.

جولایی افزود:در پایان این رقابت ها نماینده استان کردستان در مصاف با تیم های انصارالمهدی فسا، امید بناب، کمیل کریمان کرمان و آیندگان هرمزگان به پیروزی دست یافت و در بازی با تیم های گیتی پسند اصفهان، شهرداری هفشجان و شهرداری ساوه نیز مغلوب شد.

وی گفت:تیم آروین سقز با کسب 12 امتیاز بعد از تیم های انصارالمهدی فسا، شهرداری ساوه و کمیل کریمان کرمان در جایگاه چهارم رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور قرار گرفت و موفق شد در این مسابقات برای سال آینده ماندگاری شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.