محمدی: کی روش زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی داشته است

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که سرمربی پرتغالی تیم ملی زمان کمی را برای آماده سازی بازیکنان در اختیار داشته است و به همین دلیل ما نتوانستیم در بازی نخست کیفیت لازم را از تیم ملی را ببنیم.

محمدی: کی روش زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی داشته استاکبر محمدی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در این روز ها بیان کرد: چین با گذشته تفاوت بسیار زیادی پیدا کرده است و  چینی ها توجه زیادی به بازی های خانگی دارند زیرا می دانند که پیروزی در خانه و در چنین مرحله ای کمک بسیار زیادی به آن ها  می کند به همین دلیل تیم ما باید با آرایش جدیدی ظاهر شود و تلاش کند تا نقاط ضعف موجودش را پوشش دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند با وجود کره با انگیزه و ازبکستان قدرتمند به جام جهانی صعود کند گفت: سیستم بازی که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم مناسب جام جهانی بود، زیرا تیم های بسیار قدرتمند در جام حضور داشنتد و ما تسلط کافی را نداشتیم اما در آسیا داستان بسیار متفاوت است، ما تیم اول قاره هستیم و باید در بازی هایمان تسلط کافی را داشته باشیم .
متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم پتانسیل هایمان را به نمایش بگذاریم و به نظرم این به زمان کمی باز می گردد که در اختیار کی روش بوده است . ما می توانیم با شبیه سازی مسابقات مختلف به آمادگی بالاتری برسیم. البته هنوز هم دیر نیست و می توان با انتخاب یک سیستم مناسب نتیجه خوب را دریافت کرد.


وی در رابطه با بازی ایران و قطر هم عنوان کرد: همیشه شروع بازی های مقدماتی جام جهانی حساسیت خاص خودش را دارد و همیشه شروع خوب در نخستین دیدار به معنا پیمودن نیمی از راه است البته باید بگویم که تیم ملی ما در این بازی کیفیت لازم را نداشت و به نظرم دلیل آن هم بسیار واضح و روشن است.

نباید فراموش کرد که کی روش زمان کافی برای آماده سازی تیم ملی را نداشت و حتی بازیکنانی که در اردوی ایتالیا حضور داشتند بازیکنان اصلی و میدانی تیم ملی نبودند. به طوریکه ما دیدیم ترکیبی متفاوت با انچه در ایتالیا بود به میدان رفت.

محمدی افزود: برخی مدعی می شوند که تیم قطر چند ملیتی است و نمی توان به سادگی آن را شکست داد اما باید در جواب این عده گفت که اگر این بازیکنان خیلی خوب بودند در تیم ملی خودشان بازی می کردند نه این که به قطر بیایند پس این بدین معناست که با وجود همه این مسائل تیم ما از قطر قوی تر است و توانایی بیشتری دارد.البته به نظرم مهم 3 امتیاز بود که ما گرفته بودیم و حالا دیگر نباید به حاشیه بپردازیم

کارشناس فوتبال کشورمان درپایان و در  رابطه با گل های بازی هم گفت: گل اول کشورمان روی یک اشتباه فردی بدست آمد . البته باید بگویم به ثمر رساندن همین گل هم کار هر کسی نبود و تمرکز بالایی می خواست . همان طور که دیدیم انصاری فرد نتوانست از آن موقعیت استفاده کند و به طور حتم هرکس دیگری به غیر از قوچان نژاد بود، آن توپ گل نمی شد.

گل دوم هم بسیار زیبا بود و دقیقا مانند گلی بود که چند سال پیش جهانبخش در رده نوجوانان به سوریه زده بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار