همدان؛

برگزاری 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته ازدواج در استان

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان هـمدان از برگزاری 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته ازدواج در استان خبر داد.

برگزاری 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته ازدواج در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی مهر گفت: ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک ازدواج موفق والگو برای همه جوانان است که باید سعی شود دراین زمینه الگوهای خوب را به زوج های جوان معرفی کنیم.

وی افزود: در نخستین شب از هفته ازدواج از فعالان عرصه ازدواج و کسانی که در این امر مقدس همکاری داشتند، قدردانی شد.

ربانی ادامه داد: در جشنواره پیوند آسمانی که در شب گذشته برگزار شد از 20 نفر از کسانی که در این امر همکاری دارند تجلیل شد همچنین همسر شهید مدافع حرم همسر شهید مجید صانعی به عنوان همسر نمونه انتخاب شد.

این مسئول تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته، نمایشگاه ازدواج به همراه نمایش فیلم و عکس و کاریکاتور، مسابقه کتاب مطلع مهر و کارگاه های آموزشی زوجین است.

ربانی گفت: ازدواج آسان، پایدار و آگاهانه شعار هفته ازدواج است و علیرغم مشکلات مالی، برنامه های خوبی با همکاری موسسات مردم نهاد و فرهنگی برای این هفته پیش بینی شده است.
وی  گفت: راه اندازی مجمع خیرین ازدواج از اقدامات خوب فرهنگی در جهت کمک به امر ازدواج جوانان بوده که در همه شهرستانها باید این مجمع با همکاری خیرین تشکیل شود.

ربانی با اشاره به جشن ازدواج که چهارشنبه این هفته در تالار فجر برگزار خواهد شد افزود:از برنامه های این جشن قدردانی از زوج های نخبه استان است.

وی اضافه کرد: همه دستگاههای دولتی و تشکل های مردم نهاد و غیردولتی باید برای رفع مشکلات جوانان به میدان آیند و از تمام ظرفیت ها برای رفع مسکلات ازدواج جوانان استفاده کنند.

انتهای پیام/ ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.