بوشهر ؛

شناسایی اولین مورد تخلف از حقوق های نجومی

اولین مورد از تخلف های مربوط به حقوق های نجومی توسط سازمان بازرسی کل کشور شناسایی شد.

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آیین معارفه مدیر کل جدید بازرسی استان بوشهر گفت: اولین بار زمانی که من در حال بازگشت از سفر کردستان بودم به من گفته شد ، آقایی در یکی از موسسات مالی 200 میلیون تومان در فیش اسفند ماه وی به حسابش واریز شده است که بلافاصله هیاتی برای بررسی موضوع مشخص شد. 

ناصر سراج افزود : رئیس آن موسسه که این پول را دریافت کرده بود عنوان کرد که مبالغ دریافتی بابت معوقات او بوده است اما با بررسی های بیشتر معلوم شد که او در ماه های گذشته بسیار تلاش کرده است تا اشل حقوقی خود را با اشل حقوق های بانک تجارت تطبیق دهد تا حقوقش بیشتر شود.

وی گفت: امروز یا فردا گزارش نهایی این پرونده ها به دادسرا ارسال می شود.

سراج بابیان اینکه 16 مرحله طی می شود تا پرونده ها در سازمان بازرسی تکمیل و به دادسرا ارسال شود افزود : گاهی به محض تنظیم یک گزارش بازرسی در رسانه ها عنوان می شود که کیفرخواست تهیه شده در صورتی که بسیاری از گزارش ها منجر به منع تعقیب قضایی می شود.

وی گفت: اگر با افراد دارای تابعیت مضاعف برخورد شد دیگر فردی مثل خاوری نمیتواند به محض تخلف به راحتی در کشور دیگری ساکن شود.

سراج تصریح کرد : اخیرا 8 نفر از اتباع کشورمان از کشور ارمنستان بازگردانده شده اند که بررسی ها نشان داد علت آن به همراه داشتن حجم زیادی ارز به دلیل ممنوعیت سوئیفت بوده است.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.