«نورالدین زرین‌کلک و امیر ارسلانش» مهمان شیرین شدند

آثاری از نورالدین زرین کلک و کارهای برگزیده‌ای از دو هنرمند تصویرگر در گالری شیرین به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری‌ها و نگارخانه‌ها همیشه به عنوان فضایی برای هنر و هنرمندان فعالیت می‌کنند. یکی از این مجموعه‌ها گالری شیرین است که در حال حاضر میزبانی از دو نمایشگاه را عهده دار شده است.

شیرین بنکدار، مدیر این گالری در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ای که در این مجموعه جریان دارد، عنوان کرد: آثاری از نورالدین زرین کلک هنرمند به نام کشورمان که این روزها در آمریکا به سر می‌برد به صورت پرینت در گالری شیرین به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این کارها شامل آثاری از جدیدترین مجموعه وی یعنی "امیرارسلان" است که حدود 24 اثر را شامل می‌شود. همچنین در کنار آن‌ها از کتاب "امیرارسلان" نیز رونمایی شده که علاقه مندان می‌توانند آن را تهیه کنند. 

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه تعدادی از انیمیشن‌های این هنرمند به همراه بیوگرافی وی به نمایش در می‌آید.
 
بنکدار با اشاره به برنامه‌ای که در گالری شماره دو این مجموعه برقرار است، اضافه کرد: آثاری در قالب تصویرگری از حسن و مرحوم علی عامه کن در گالری شیرین دو به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: این مجموعه آثاری را شامل می‌شود که در جشنواره‌ها و مناطق مختلف دنیا به ویژه جشنواره بلونیا جایزه برده‌اند و در کنار آن‌ها تعدادی از کتاب داستان‌هایی که توسط این دو هنرمند تصویرگری شده‌اند، نیز وجود دارد.

مدیر گالری شیرین خاطرنشان کرد: «نوستالوژی شفاف» عنوان نمایشگاه این دو هنرمند است که مانند گالری شیرین یک تا 17 شهریور برقرار و پذیرای هنردوستان است.  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار