قم:

۴ کشته و یک مجروح در تصادف اتوبان قم- تهران +عکس

واژگونی یک دستگاه پژو در اتوبان قم- تهران ۴ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،مهدی فراهانی معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو در اتوبان قم- تهران اظهارداشت: ظهر امروز واژگونی یک دستگاه پژوه به مأموران اورژانس قم اعلام شد و مأموران اورژانس به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
 
تصادف اتوبان قم- تهران ۴ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت +عکس

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بابیان اینکه این حادثه در نزدیکی عوارضی قم و مقابل آرامستان بهشت معصومه (س) رخ‌داده بود، افزود: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو که یک آقا و یک خانم بودند در دم جان خود را از دست دادند.
 
فراهانی بابیان اینکه برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه 4 آمبولانس به محل اعزام‌شده بود، گفت: با تلاش مأموران اورژانس قم عملیات احیاء روی مصدومان حادثه انجام شد و سه مصدوم که حال وخیمی داشتند به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.
 
وی با اشاره به جان باختن دو نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان گفت: در حال حاضر یک نوجوان 15 ساله که در این حادثه مصدوم شده است مورد درمان قرار دارد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
هرچند ماشین های تولید داخل کیفیت ندارن ولی رانندگی ملت هم بی کیفیت تراز ماشین هاهست.انگار نه انگار همون ملتی هستن ک برا رد شدن از ی در دو ساعت تعارف میکنن توی خیابون و جاده رحمی ب هم نمیکنن هم خودشون هم بقیه رو........تنها چیزی ک ب ندرت دیده میشه احترام ب حقوق همدیگر توی رانندگی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
ایران خودرو و سایپا شریک قدیمی عزراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
ایول به ایران خودرو و سایپا که این. ماشینها رو میزارن میدن دست مردم کمک کار عزراییل هستند دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
مردم اگردررانندگی بیشتردقت میکردن هواسشون به رانندگی شون بوداین اتفاقهای دلخراش رخ نمیداد.