ارومیه؛

اجرای 200 طرح عمرانی و مرمتی در عتبات عالیات عراق

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات: 200 طرح عمرانی و مرمتی در عتبات عالیات شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اجرا شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، انشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در ارومیه گفت: در 10 سال گذشته 200 طرح عمرانی، خدماتی، هنری و مرمتی در عراق اجرا شده است و این گواهی بر توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بازسازی و حفظ شوکت و عظمت بارگاه ائمه معصومین (ع) است.

شوشتری افزود: فضای تعامل خوبی بین مقامات ایرانی و عراقی در بازسازی عتبات عالیات به وجود آمده است و با همراهی مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ایران اسلامی این طرحهای عمرانی به خوبی اجرایی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم گفت: مسئله بازسازی عتبات و رسیدگی به بارگاه ائمه معصومین علیهم السلام از وظایف همه مسلمانان به خصوص شیعیان است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی حفظ بارگاه متبرک و بازسازی آنها برای افزایش شوکت و عظمت ائمه معصومین (ع) از وظایف اساسی مسلمانان است چرا که این توجه زمینه گسترش مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را بیش از پیش فراهم می کند.

در پایان این مراسم آقای حسینی به عنوان رییس جدید بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی معرفی و از خدمات حجت السلام فخری قدردانی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.