مصاحبه آلاردیس پس از نخستین مربی گری در تیم ملی انگلیس

تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد در نخستین مربی گری سم آلاردیس دی این تیم،‌ با گل دقیقه پایانی لالانا اسلواکی را شکست دهد و آلاردیس معتقد است که تیمش لیاقت این پیروزی را داشته است.

مصاحبه آلاردیس پس از نخستین مربی گری در تیم ملی انگلیسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای اسپورت،‌ تیم فوتبال انگلیس در نخستین مربی گری سم آلاردیس موفق شد اسلواکی را با گل دقایق پایانی لالانا مغلوب کند. سه شیرها نقص هایی که در یورو 2016 داشتند را با خود یدک کشیده اند و به نظر می رسد که آلاردیس هنوز نتوانسته است  مشکل این تیم را حل کند. شمن اینکه تیم اسلواکی از قایق ابتدایی نیمه دوم 10 نفره نیز شده بود اما تیم انگلیس موفق نشد قاطعانه به پیروزی برسد.

سم آلاردیس پس از این مسابقه عنوان کرد :

‌" بدون شک لیاقت این پیروزی را داشتیم  تماشاچیان ما مشتاقانه منتظر به ثمر رسیدن گل بودند و خوشبختانه در نهایت به این مهم دست یافتیم. ما با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم در این بازی پیروزی شدیم و به علت این پیروزی خوشحالیم و جشن گرفته ایم. تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت و بر حریف تسلط داشتیم. آنها 10 نفره شدند اما بسیار خوب دفاع می کردند و ما در نهایت توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. اسلواکی تیم بسیار خوبی است. البته باید بگویم که داور در صحنه ای که ولکات گلزنی کرد ،‌اشتباه سوت زد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.