پایان جام‌جهانی اسکی چمن با قهرمانی اتریش و سیزدهمی ایران

پرونده جام‌جهانی اسکی روی چمن با قهرمانی اتریش بسته شد.

پایان جام‌جهانی اسکی چمن با قهرمانی اتریش و سیزدهمی ایرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، در روز پایانی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایتالیا نماینده چک به عنوان قهرمانی رسید و اسکی‌بازان اتریشی نیز جایگاه‌ها دوم و سوم را بدست آوردند. مرتضی جعفری نیز بهترین زمان را در میان نمایندگان ایران کسب کرد.
 
در روز چهارم و پایانی این رقابت‌ها در رشته اسپرینت اسلالوم، جان گارداوسکی از جمهوری چک با ثبت زمان مجموع 34 ثانیه و 44 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد، مارک زیک‌بائر از اتریش با ثبت زمان مجموع 34 ثانیه و 46 صدم ثانیه عنوان دوم را کسب کرد و یگر هم‌وطن او مایکل استوکر با ثبت زمان مجموع 34 ثانیه و 60 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
از ایران نیز مرتضی جعفری با ثبت زمان مجموع 35 ثانیه و 60 صدم ثانیه سیزدهم شد، حسین کلهر کلهر (فرزند قربانعلی) با ثبت زمان مجموع 37 ثانیه و 49 صدم ثانیه در جایگاه بیست و یکم ایستاد و نیما بها با ثبت زمان مجموع 38 ثانیه و 78 صدم ثانیه عنوان بیست و هفتم را کسب کرد.
حسین کلهر (فرزند درویش) نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
بدین ترتیب پرونده جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایتالیا با برگزاری چهار روز مسابقه در چهار رشته بسته شد.
 
در این رقابت‌ها تیم اتریش عنوان نخست را در مجموع بدست آورد و تیم‌های ایتالیا و جمهوری چک نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار