زیبا بروفه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجموعه «آسپرین» بازتاب خوبی دارد

به دلیل نقش متفاوت از کاراکترهای قبلی، فیلمنامه خاص و فضای آن، ایفای نقش در «آسپرین» را پذیرفتم.

زیبا بروفه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش در مجموعه شبکه خانگی «آسپرین» گفت: «آسپرین» تجربه خوب و متفاوتی بود که از ایفای نقش در آن رضایت دارم.
 
وی در ادامه افزود:‌ این مجموعه در میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی بازتاب خوب و گسترده‌ای داشته است. ضمن اینکه من به دلیل نقش متفاوت از کاراکترهای قبلی، فیلمنامه خاص و فضای آن، ایفای نقش در آن را انتخاب کردم.

گفتنی‌است؛ توزیع مجموعه «آسپرین» از روزهای پایانی خردادماه در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. فصل اول آسپرین شامل ۶ قسمت است و فصل دوم آن ۱۰ قسمت خواهد بود.

«آسپرین» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی مضمون معمایی دارد و داستان یک پزشک است که قصد دارد، بر روی یکی از بیماران مرد خود، آزمایشات عجیبی و غریبی انجام دهد. اما در نتایج آزمایش چیزی خارج از تصور پزشک روی می‌دهد و اوضاع بیمار از کنترلش خارج  و باعث می‌شود، سریال به شرایط پیچیده و معمایی گرایش پیدا کند.
 
بازیگران فصل اول این مجموعه فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، علیرام نورایی، رضا اخلاقی راد، سلمان فرخنده، میثم راسفر، رضا بادامچی و نادیا نجفی (بازیگر خردسال) و ایزابلا پیکیونی‌ بازیگر ایتالیایی هستند.

لوکیشن‌های سریال در تهران، امارات، استانبول و لندن خواهد بود و زیبا بروفه بازیگر یکی از فصل‌های این سریال است. 



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار