اصفهان؛

دستگیری باند خانوادگی در برخوار

فرمانده انتظامي شهرستان برخوار از دستگيري اعضاي باند سارقان داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علي صادقي گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان برخوار شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اين سارقان در پوشش اعضاي يك خانواده از خودروهاي پارک شده در محل هاي خلوت و تاريك اقدام به سرقت کرده و بلافاصله از محل متواري مي شدند و ماموران با راه اندازي گشت هاي آشكار و پنهان يكي از سارقان را حين سرقت شناسايي و در يك اقدام ضربتي دستگير كردند که این سارق در اعتراف خود 3 نفر دیگر از اعضای این باند را معرفی کرد که یکی از آن ها خانم بود.

فرمانده انتظامي شهرستان برخواربا اشاره به دستگیری این باند خانوادگی گفت: پس از هماهنگي با مقام قضائي از مخفيگاه اين سارقان بازرسي به عمل آمدکه در این بازرسی نیز تعدادي اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش 150 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

سرهنگ صادقی به مردم توصيه كرد: خودروي خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير مجهز كنند، وسايل خود را روي داشبورد، صندلي ها و درمعرض ديد قرار ندهند و از پارك خودرو در محل هاي خلوت، تاريك و پرت خودداري كرده و یا در صورت امکان خودروي خود را در پاركينگ يا حياط منزل پارك كنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.