همدان؛

صدور بیش از ١٢ هزار کارت هوشمند ملی در اسدآباد

مدیر ثبت احوال اسدآباد گفت: ١٢ هزار و ۵٠٠ کارت هوشمند ملی در این شهرستان صادر شده است.

صدور بیش از ١٢ هزار کارت هوشمند ملی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مظفر محقق با اشاره به اینکه  این تعداد کارت هوشمند ملی از ابتدای آغاز طرح تا پایان مردادماه توسط ثبت احوال شهرستان برای مراجعه‌کنندگان صادر شده است ادامه داد: درخواست اخذ شده برای کارت ملی هوشمند را از ابتدای طرح تا کنون ١٧ هزار فقره بوده است.

 وی گفت: از این تعداد درخواست اخذ شده ١٢ هزار و ۵٠٠ فقره کارت هوشمند ملی صادر و ۴ هزار و ۵٠٠ فقره کارت هوشمند ملی نیز منتظر صدور کارت هستند.

محقق اظهار داشت: ١١ هزار فقره از کارت‌های هوشمند صادر شده به صاحبان آنها توسط ثبت احوال تحویل شده و ١۵٠٠ فقره نیز آماده تحویل است.

مدیرثبت احوال  شهرستان اسد آباد با اشاره به اجرای فرآیند دولت الکترونیک در آینده نزدیک خاطر نشان کرد: برای ورود به دولت الکترونیک  همراه داشتن کارت هوشمند ملی ضروری است که در اینباره  از شهروندان و همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی به اداره پست شهرستان مراجعه کنند.

وی در ادامه از سیر نزولی آمار ازدواج در این شهرستان در سال گذشته نسبت به مشابه سال ٩٢ و ٩٣ خبر داد و گفت: پارسال یک هزار و21مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت  رسیده است.

وی آمار متوفیان ثبت شده شهرستان را طی سه سال که منجر به تنظیم سند و صدور گواهی فوت شده را در مجموع یک هزارو856 نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد آمار ثبت شده ۶۵٩ نفر مربوط به متوفیان سال ٩٢، تعداد ۵٩١ نفر فوت‌شدگان سال ٩٣ و ۶٠۶ نفر مربوط به فوت‌شدگان سال ٩۴ هستند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.