اصفهان؛

متخلفين شكار و صيد در کاشان شکار قانون شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از دو مورد جداگانه کشف سلاح قاچاق متخلفین شكار و صيد و دستگیری متخلفين شكار و صيد پرندگان وحشی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود قهرمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: یگان حفاظت محیط زیست در پی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده قمصر – برزک دو نفر راکب موتور سوار را که در حال تیراندازی بودند مشاهده و موفق به توقیف سلاح از این متخلفین شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه يك قبضه اسلحه دو لول قاچاق و غیر مجاز از این متخلفن شكار و صيد در منطقه حفاظت شده قمصر- برزك کشف و ضبط و پرونده پس از تکمیل تحویل مقام قضایی شد.

به‌گفته‌وی،در مورد دستگيري متخلفين شكار و صيد نیز یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان در پی گشت و کنترل منطقه تحت مدیریت به یک گروه متخلف شکار و صید که اقدام به صید هفت قطعه پرنده وحشی کرده‌بودند برخورد و آنها را دستگیرکرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان،شکار این شکارچیان را از نوع کلاغ نوک قرمز و کبوتر وحشی یادآورشد و گفت: ضمن دستگیری متخلفین از آنها دو قبضه سلاح بادی pcp و ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

قهرمانی تصریح‌کرد:با توجه به ممنوع بودن شکار و صید و همچنین حمل و نگهداری آنها پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحوبل مقامات قضایی شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار