کرمانشاه؛

اعتمادی که موجب پشیمانی شد

سارق برداشت غیر مجاز از حساب بانکی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری دختری 20 ساله خبر داد که با جلب اعتماد دوستش مبلغ دو میلیون ریال شارژ تلفن همراه از کارت بانکی وی به سرقت برده بود.
سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا گفت: فردی با در دست داشتن ‏مرجوعه قضایی به پليس فتا مراجعه و اعلام كرد مبلغ دو میلیون ریال از حساب بانکی‌اش به صورت غيرمجاز و اينترنتی برداشت شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: کارشناس این پلیس پس از بررسی دقيق اظهارات مالباخته و انجام تحقيقات فنی، عامل برداشت غيرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را به پليس فتا احضار کردند.
سرتیپ‌نیا افزود: متهم در مواجه با ادله متقن به برداشت غيرمجاز با استفاده از رمز دوم حساب بانکی مالباخته اعتراف و عنوان کرد با سوءاستفاده از اعتماد دوستش اطلاعات حساب بانک وی را به دست آورده و اقدام به خرید اینترنتی رمز شارژ تلفن همراه کرده است.
وی تصریح کرد: در اين رابطه متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست رمز عبور و اطلاعات حساب بانكی خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند و با تغيير دوره‌ای رمز دوم حساب خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار