ارومیه؛

ایجاد 140 فرصت اقتصادی در آموزش و پرورش

مدیر کل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد : 140 فرصت اقتصادی در آموزش و پرورش ایجاد گشته که با توجه به نوع دیدگاه ها پردازش به آنها متفاوت می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور مجاوری در گردهمایی روسای ادارات پشتیبانی و تدارکات ادارت کل آموزش و پرورش کشور که در ارومیه برگزار شد،اظهار کرد: بعد از بررسی های نهایی 20 تا 30 فرصت قابل بررسی و استفاده احصا شدکه در بین این فرصتها تبدیل به احسن کردن فضاها جزو مهمترین اولویتها ی آموزش وپرورش بوده است.

وی تصریح کرد: تبدیل به احسن کردن فضاها به معنای فروختن فضاها نیست چراکه این اقدام خیانت به آیندگان محسوب می شود،بلکه می توان از قانون شوراهای آموزش پرورش دراین خصوص بهره برد.

مدیر کل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: به زودی قوانینی در این زمینه ارائه می شود که کار را تسهیل خواهد کرد.

مجاوری در خصوص مدیریت تامین و تهیه کالاها گفت : هم اکنون 500 هزار دانش آموز در کشور در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند که با شناسایی و بررسی بهینه می توان در خرید کلان اقلام مورد نیاز شبانه روزی ها صرفه جویی و در بخش های دیگر این مراکز سرمایه گذاری کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.