اردبیل؛

طرح "مهر مهربان" در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: طرح «مهر مهربان» در آستانه بازگشایی مدارس توسط انجمن شمس جاوید و باران مهر در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شفیع شفیعی که در جلسه هماهنگی برگزاری طرح «مهر مهربان» در اردبیل سخن می گفت، هدف از این طرح را جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان برای تهیه نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند اردبیل عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی و اقتصادی استان افزود: 245 موسسه در قالب تشکل در استان اردبیل وجود دارد که از این بین 169 مورد از این تشکل‌ها فعال هستند.

شفیعی بیان کرد: موسسه شمس جاوید یکی از تشکل‌های فعال استان است که در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از فقر، تبیین فرهنگ مشارکت جوانان در سازندگی کشور و سازماندهی آنها برای کاستن از ناهنجاری‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح «مهر مهربان» به همت موسسه شمس جاوید و گروه خیریه «باران مهر» دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی اجرا می شود، خواستار مشارکت همگانی در اجرای هر چه بهتر این طرح خیرخواهانه شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، مهر ، مهربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.