اهواز؛

راه اندازی کارگاه تعمیر میز و نیمکت مدارس

مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه 4 اهواز از راه‌اندازی یک کارگاه تعمیر و ساخت میز و نیمکت در یکی از هنرستان‌های کار و دانش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فاضل خمیسی با اشاره به فعالیت کمیته ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در ناحیه چهار اهواز در راستای پروژه مهر، اظهار کرد: آموزش‌و‌پرورش ناحیه چهار، یک کارگاه تعمیر و ساخت میز و نیمکت در یکی از هنرستان‌های کاردانش راه‌اندازی کرده است که با مشارکت دانش‌آموزان و معلمان حدود سه هزار و 500 میز و نیمکت برای مدارس آماده می‌کند.

وی گفت: قرار است این کارگاه با مشارکت دانش‌آموزان و معلمان حدود سه هزار و 500 میز و نیمکت برای مدارس آماده کند.

خمیسی از تعمیر و تجهیز شامل دیوارکشی، محوطه‌سازی و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی حدود 42 مدرسه روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر عوامل اجرایی در مدارس روستاهای مسیر الهایی ، تصفیه شکر و مناطق محروم مانند عین 2 و کوی علوی سخت مشغول کار هستند تا این مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شوند.

مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه چهار اهواز با بیان این‌که حدود 54 هزار دانش‌آموز در 312 مدرسه زیر نظر حدود سه هزار معلم در این منطقه در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی روستاهای ناحیه چهار پیش‌بینی می‌شود که 2 هزار کیف و کفش مدرسه برای دانش‌آموزان روستایی و بی‌بضاعت تا پیش از شروع سال تحصیلی تهیه شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.