کرمانشاه؛

احداث ۳۰ منزل مسکونی شهری برای خانوارهای مددجو دالاهویی

30واحد مسکن مددجویی در شهرستان دالاهو افتتاح و کلید این واحدها در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: این تسهیلات در راستای احداث، خریداری، بهسازی، تعمیر و مرمت منازل مسکونی به خانوارهای تحت حمایت اعطا می شود.

پرنو با یادآوری اینکه از ابتدای سال۹۵ تاکنون یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال تسهیلات عمرانی به خانوارهای مددجو در شهرستان دالاهو پرداخت شده است اظهار کرد: این میزان تسهیلات جهت کمک به بهسازی ۱۴ واحد مسکونی روستایی و احداث ۶ منزل شهری هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از منازل مسکونی در شهرستان دالاهو به دلیل بافت فرسوده و عدم رعایت آیین نامه های ایمنی ضد زلزله نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارند تاکید کرد: امسال بیش از ۲۰۹ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض نیز با هدف تعمیر و مرمت ۹ منزل مسکونی در شهرستان دالاهو به خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

پرنو همچنین به احداث ۳۰ منزل مسکونی برای خانواده های مددجو در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: کار احداث این منازل همزمان با هدف دولت سال گذشته آغاز و کلیدهای این واحدها طی هفته دولت امسال به خانوارهای تحت حمایت واگذار شده است.

 خاطرنشان کرد: همچنین هر یک از این خانواده ها در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و بنیاد مسکن از تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی بنیاد مسکن بهره مند شدند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، احداث ، خانوار ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.