همدان؛

مداحان بی تأثیر، تریبون را به دغدغه‌مندان بسپارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: اگر مداحی احساس می‌کند، نمی‌تواند در عرصه مداحی تأثیرگذار باشد تریبون را به دلسوزان و دغدغه‌مندان واگذار کند

مداحان بی تأثیر، تریبون را به دغدغه‌مندان بسپارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدحسین غفاری‌ستار در همایش بصیرتی مداحان رزن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مداحی یک هنر است و مداح یک هنرمند، هنرمندی که باید فن بیان بسیار قوی و آهنگسازی بسیار متبحر باشد.

وی افزود: عنوان مداح که به یک فرد داده می‌شود بسیار ارزشمند بوده و مداحان اهل بیت(ع) باید قدر این نعمت را بدانند و خدا را بسیار سپاسگذار باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده مداحان است، چراکه گاهی با اشعار و روایاتی که نقل می‌کنند ممکن است افرادی را متحول و مسیر زندگی آن‌ها را تغییر ‌دهند، پس اگر مداحی احساس می‌کند که نمی‌تواند در عرصه مداحی تأثیرگذار باشد تریبون را به دلسوزان و دغدغه‌مندان واگذار کند.

وی بیان کرد: یک مداح باید اخلاص بالایی داشته باشد تا حرف‌ها و سخنان او تاثیرگذار باشد در غیر این صورت همه گفته‌های او جز تلف کردن وقت شنونده‌ها اثری نخواهد داشت.

غفاری‌ستار خطاب به مداحان ابراز داشت: برای وقت مردم ارزش قائل شوید و در کمترین زمان بیشترین مطلب را به مخاطب ارائه کنید.

وی با بیان اینکه مداحان باید با مطالعه در مجالس حاضر شوند تا بتوانند معارف و مظلومیت ائمه اطهار(ع) را به خوبی بیان کنند، خاطرنشان کرد: نباید بنده مادیات باشید چرا که مداحی که برای کسب پول بیشتر از طریق مداحی تلاش کند به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

انتهای پیام/ د

 

 

 

برچسب ها: مداحان ، تریبون ، اثرگذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.