ساری،

4 هزار نیازمند در انتظار مسکن

4 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران فاقد مسکن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیمور طهماسب ‌پور ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مراسم افتتاح از خانه محرومان بابلسر گفت: 4 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در استان فاقد مسکن و بیش از 10 هزار مددجو نیز مسکن نامناسب دارند.

طهماسب ‌پور افزود: 70 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که از این تعداد 61 درصد جمعیت زیرپوشش را زنان تشکیل می ‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به 60 هزار خانوار مستمری‌ بگیر و 10 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش در استان، گفت: 5 هزار و 680 مورد طرح خوداشتغالی پارسال اجرا و 74میلیارد تومان تسهیلات ارزان ‌قیمت به خانواده‌ها واگذار شد.

طهماسب ‌پور با بیان اینکه 408 واحد مسکونی با کمک خیران و مسؤولان پارسال احداث شد و در اختیار خانواده‌ها قرار داده شد، افزود: امسال نیز در مرحله نخست 240 واحد را با همکاری بسیج سازندگی کلنگ‌ زنی شد که در حال حاضر همکاران در بسیج سازندگی مشغول فعالیت و احداث واحدها هستند.

وی با بیان اینکه در بابلسر با توجه و مساعدت فرماندار شهرستان و جمعی از خیران قرار است پنج واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کلنگ ‌زنی و احداث شود، گفت: پیش‌بینی می‌ شود امسال 400 واحد مسکونی محرومان را احداث و در اختیار خانواده‌ ها قرار داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار