اصفهان؛

مهربانو سلامت و تندرستی بانوان کاشانی را تست کرد

طرح تست سلامت و تندرستی بانوان کاشانی در مجموعه فرهنگی ورزشی مهربانوی این شهرستان اجراشد .

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: سنجش سلامت و  افزایش سطح سلامت جسمانی بانوان با توجه به نقش آنها به عنوان مادر در خانواده، سلامت اجتماعی، افزایش میزان تندرستی و ایجاد آرامش روحی و روانیشان در خانه و اجتماع هدف از  اجرای این طرح است.

سجادمظفری‌تبار افزود:اندازه گیری قد، وزن و BMI بانوان همراه با مشاوره تغذیه توسط کارشناس از جمله مواردی است که در اجرای این طرح مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی، بیش از 300 نفر از بانوان در حالات افزایش و کاهش وزن با اجرای این  طرح در مجموعه فرهنگی ورزشی مهربانو مورد ارزیابی تست سنجش سلامت قرارگرفتند.

به‌گفته‌وی، برنامه تست سلامت و تندرست به صورت رایگان برای عموم بانوان کاشانیبه همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان انجام شد.

مظفری‌تبار در پایان تصریح‌کرد: انجام ورزش و تستهای سلامت برای بانوان و مادران به عنوان عنصر اصلی تشکیل دهنده کانون گرم خانواده باوجود فعالیت‌های روزمره خود ضروری است تا بتوانند در کنار انجام کارهای منزل، تربیت فرزندان، توان انجام امور دیگر را داشته‌باشند و  دچار آسیب دیدگی نشوند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.