همدان؛

فعالیت 42 شرکت دانش بنیان در همدان

استاندار همدان از فعالیت 42 شرکت دانش بنیان در همدان خبرداد.

فعالیت 42 شرکت دانش بنیان در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت در مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدان با اشاره به اینکه 42 شرکت دانش بنیان در دوران ستاری تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به ارتباطات کاری بنده با روسای کشور طی دوره خدمت، دکتر ستاری را علاقمند به کمک در راستای توسعه علم و فنآوری استان دیدم و 42 شرکت دانش بنیان موجود در استان در در زمان مسئولیت دکتر ستاری در استان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه با ساخت ساختمان پارک وعلم وفناوری 250 شرکت دانش بنیان میتواند مستقر وفعالیت کنند افزود:دولت با همه مشکلات ودغدغه هلی که در زمینه تحریم ها داشته است اما اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اظهار داشت : برجام آورده های خوبی داشته است هر چند که نمی خواهیم بگوییم که فتحی در این باره انجام گرفته است.

نیکبخت با بیان اینکه آنچه که ازبرجام حاصل شد به ما ندادند وما ان را گرفتیم خاطرنشان کرد:راه هموار شده است وبا تدبیر مقام معظم رهبری، تعامل و اندیشه عقلانی دولت و مشارکت وحمایت مردم برجام موفق شد.

استاندار همدان بیان کرد:با وجود نگرانی، ناآرامی و بحران هایی که وجود دارد اما ما در حال انجام کار علمی ودانش بنیان هستیم وهم اکنون طرح توسعه استان ها را می نویسیم، راه هموار است و باید تلاش کرد که در این راه سدی قرار ندهیم.

وی افزود: حوزه های فرهنگی پایگاه نوژه بعنوان پایه فرهنگی باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.


فعالیت 42 شرکت دانش بنیان در همدان













انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.