شرکت مشاور منچستری جای پای خود در ایران را محکم می کند

یک موسسه مشاوره ای، فرصت حضور در بازار ایران و پیشرفت آن را کاملا مناسب می داند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، قرار است یک موسسه مشاوره تخصصی مستقر در منچستر، به دنبال همکاری خود، جای پایش را در ایران بیشتر باز کند.

کابیس، که در سرتاسر ایران در بخش های نفت و گاز، هوانوردی و مالی مشاوره می دهد، و به شرکت های انگلیسی و اروپایی کمک می کند فرصت های تجاری بیشتری در خاورمیانه به دست بیاورند، با شرکت فنی آبتین ایستا که شرکت پیشرو ایرانی در امور مهندسی نفت و گاز است، توافق شراکت امضا کرد.

این توافق باعث خواهد شد منابع خدمات شرکت در ایران با کمک 10 نفر از کارمندان، به سرتاسر ایران برسد.ذکابیس در ماه مارس و پس از رفع تحریم ها علیه ایران، توسط استیفن چندلر و فواد کعبی پور کار خود را آغاز کرد.

تخصص این موسسه در چهار بخش نفت و گاز، هوانوردی، و زیرساخت ها در منطقه است و باعث افزایش فرصت های زیادی در ایران، آذربایجان و عراق می شود.

بر این اساس گردشگری در ایران نیز فرصت رشد اقتصادی دیگری در منطقه به حساب می آید.

استیفن گفت: «پس از رفع تحریم ها، ایران آماده سرمایه گذاری و رشد است. ما در حال حاضر با شرکت های سازنده ایرانی در بخش های نفت و گاز در واردات تجهیزات از انگلیس، همکاری داریم. ایران به سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری نیاز دارد تا تولید نفت و گاز خود را به سطح پیش از تحریم ها بازگرداند و بخش هوانوردی آن نیازمند سالانه 50 هواپیمای جدید در ده سال آینده است. ایران بازار صادرات خوبی دارد.»

استیفن افزود فرصت های بسیار خوبی نیز برای توسعه تجارت شمال غرب در ایران وجود دارد.
او ادامه داد: «بازار خاورمیانه ای ایران و حتی آذربایجان و عراق در همسایگی آن، محیط های تجاری عالی هستند. در خصوص طراحی، تولید و نصب تاسیسات مهندسی سطح بالا نیز فرصت های خوبی وجود دارد و ما می توانیم به آن ها کمک کنیم به چنین بازاری دست پیدا کنند.»
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار