قهرمانی در فیبا چلنج رویا نیست

رقابت های فیباچلنج در حالی در تهران آغاز می شود که بسکتبالیست های کشورمان برای کسب قهرمانی پا به این مسابقات می گذارند.

قهرمانی در فیبا چلنج رویا نیستبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:ملی پوشان بسکتبال کشورمان در رقابت های فیبا چلنج در خانه جمعه 19شهریور ماه به دیدار حریفان خود می روند.این بازی ها برای ایران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا پس از چند سال موفق شدیم میزبانی را بدست آوریم.


شرایط تیم ملی ایران برای کسب قهرمانی به طور کامل مهیاست و ملی پوشان پس از اردوی یک ماهه در تالار آزادی از آمادگی بالایی برای رویارویی مقابل حریفان خود برخوردار هستند.همچنین حضور هواداران ایرانی در سالن 12هزار نفری آزادی در بالابردن روحیه آسمان خراشان بی تاثیر نیست.

از نگاه برخی منتقدان،بائرمن با کنار گذاشتن برخی بازیکنان بزرگ از جمله صمد نیک خواه بهرامی به تیم لطمه وارد کرده است اما مهره های مهم تری حضور دارند که به قهرمانی تیم ملی کمک خواهند کرد.از این رو با وجود ستاره هایی همچون اوشین ساهاکیان،حامدحدادی،ارسلان کاظمی در تیم شانس قهرمانی ایران در رقابت های فیباچلنج زیاد است.

بسکتبالیست های کشورمان توانایی انجام  هرکاری را دارند و باتمرکز بر حریفان خود و اجرای تاکتیک های بائرمن می توانند در آزادی دست به کار بزرگی بزنند و شگفتی ساز این دوره از رقابت ها شوند.

ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود در حالی به مصاف قطر می روند که با ترکیب خوبی از بازیکنان باتجربه از جمله
محمد یوسف، خالد آدم، عرفان علی سعید و حسن محمد پا به این رقابت ها می گذارند.

با این حال امیدوار هستیم ملی پوشان در دیدار نخست خود بر تیم قطر غلبه کنند و با انگیزه بیشتری به مصاف حریفان بعدی خود برود.

گفتنی است آسمان خراشان ایران در نخستین دیدار خود، جمعه 19شهریور ماه ساعت18:30 به مصاف قطر می روند.
انتهای پیام/

 













































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار