کرمانشاه؛

انتشار کتاب شهیدان قلم

کتاب«شهیدان قلم» دل‌نوشته و زندگینامه شهدای فرهنگی استان کرمانشاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مرادعلی محمدیمسؤول کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه گفت: استان‌های هم‌مرز با دشمن متخاصم، چون صحنه اصلی نبرد بودند، نقش بارزتری ایفا کردند.

وی به تألیف کتاب «شهیدان قلم» اشاره و تصریح کرد: این کتاب به زندگینامه شهدای فرهنگی استان کرمانشاه پرداخته است، اطلاعات مربوط به این شهدا بعد از جمع‌آوری توسط واحد ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به تأیید نهایی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان رسید.

این مسؤول به حضور حماسی فرهنگیان و دانش‌آموزان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهدا نه تنها از طریق شمشیر بران آگاهی‌بخشی و تبلیغ، بلکه با حضور تن به تن در عرصه‌های نبرد، توانستند موجب سرافرازی آموزش و پرورش شوند و بر ماهیت سیاسی جنگ، رنگ، روشنایی فرهنگ و انسانیت ببخشند.

مسؤول کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه ادامه داد: فرهنگیان فرهیخته در کشور با تقدیم پنج‌ هزار شهید و در استان کرمانشاه بیش از 170 شهید، فرهنگ ایثار و شهادت را در این سرزمین جاودانه کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.