اردبیل؛

واگذاری بیش از ۳۶۰۰ هکتار از اراضی پروژه دشت فتحعلی به عشایر

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: کل اراضی طرح دشت فتحعلی به مساحت ۳۶۵۸ هکتار برای ۱۶ قشلاق در ۶ پلاک برای عشایر این شهرستان واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نحو واگذاری طرح اراضی دشت فتحعلی با حضور مدیران استانی وشهرستانی افزود: با واگذاری اراضی و افتتاح پمپاژ دشت فتحعلی، شاهد افزایش چشمگیر تولیدات کشاورزی و باغی و میزان درآمد مردم منطقه خواهیم بود.

وی پروژه پمپاژ دشت فتحعلی را از طرح‌های عظیم ملی دانست و افزود: دولت برای اجرای این پروژه سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین به پروژه واگذاری اراضی دشت فتحعلی به خانوارها و بهره‌برداران قانونی واجد شرایط اشاره کرد و افزود: طرح واگذاری طرح بسیار ارزشمندی است و در واگذاری زمین‌های این قشلاق قانون و دستورالعمل ابلاغی ملاک عمل خواهد بود.

صمدی با بیان اینکه روستای عمران آباد اولین واگذاری اراضی طرح دشت فتحعلی خواهد بود، بیان کرد: واگذاری اراضی برای هر نفر 4هکتار بوده و اولویت اول با بهره بردار قانونی به صورت عملی در شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت بعدی با بهره بردار عرفی خواهد بود، اضافه کرد: به زودی با واگذاری زمین به افراد حائز شرایط شاهد اجرای اولین مرحله این طرح بزرگ و مهم خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین اظهار کرد: بزرگترین پروژه ملی موسوم به طرح پمپاژ دشت فتحعلی پارس آباد در شمال استان اردبیل آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.