قزوین؛

دیدار قائم مقام وزیر کشور با نماینده ولی‌فقیه

قائم مقام وزیر کشور با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین  عابدینی در این دیدار گفت : استان قزوین به خاطر مهاجرپذیری، بیشتر از سایر استان‌ها با مشکل بیکاری مواجه است.

وی افزود : نشاط صنعتی و میزان اشتغال با آمارهایی که از فعالیت کارخانه‌های سبک و سنگین ارائه می‌شود، همخوانی ندارد و لازم است این مسائل با دقت از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همچنین، نوعی استرس و ناامنی شغلی در جامعه وجود دارد و همه نگران تعطیلی کارخانه ها هستند و دلگرمی لازم در میان کارگران و مدیران برای اداره کارخانه‌ها وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: به‌جای این‌که ما همه سرمایه‌هایمان را در داخل متمرکز کنیم و از نیروهای انسانی و منابع موجود استفاده کنیم،  به برداشته شدن تحریم و برخی دیگر از مسائل دل خوش کرده‌ایم و همان‌قدر که ما آنجا وقت تلف کرده‌ایم، به همان اندازه متضرر شده‌ایم.

مقیمی قائم مقام وزیر کشور هم در ابتدای این دیدار به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در این حوزه صورت گرفته است، شاهد تحول در حوزه اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.