همدان؛

شهرداری همدان، هایپر کارنو را پلمپ نکرده است

شهردار همدان گفت: کسی فروشگاه هایپر کارنو را پلمپ نکرده بلکه در اصل فضای پارکینگ پلمپ شده است.

شهرداری همدان، هایپر مارکت را پلمپ نکردده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمصطفی رسولی در کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: پارکینگ متعلق به مردم است و مالک حق نداشته از مشاعات مردم استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه برج سعیدیه تنها 12 هزار متر فضای قانونی دارد، اظهار داشت: این برج 3 هزارو 88 متر اضافه بنا و 6 هزارو 281 متر تغییر کاربری غیرقانونی دارد.

رسولی با اشاره به اینکه 734 متر از تغییر کاربری‌ها در طبقه سوم به واحد، 1140 متر از فضای پارکینگ به فضای تجاری و هایبرمارکت و 5141 متر از فضای مسکونی به فضای اداری تبدیل شده است، یادآور شد: این برج 15 هزار متر تغییر کاربری غیرمجاز دارد.

شهردار همدان با بیان اینکه این برج به 310 پارکینگ نیاز دارد، تصریح کرد: اگر پارکینگ این برج تأمین شود در کمیسیون ماده 5 و 100 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، فروشگاه هایپر کارنو مجهز به تکنولوژی روز، با 106 نفر پرسنل در مساحتی به 1550 مترمربع واقع در طبقه زیرین برج سعیدیه مدتی پیش به بهره برداری رسید که با دستور دادستانی پلمپ شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
میزان پرسنل هایپر بسیار اغراق شده هست .... این تعداد به هیچ وجه نیست