جلسه هماهنگی برگزاری همایش معاونین غذا و داروی سراسر کشور در ارومیه با حضور نمایندگانی از سازمان غذا و داروی کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و داروی کشور ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در خصوص قبول میزبانی همایش معاونین غذا و داروی سراسر کشور، برنامه ریزی و کارهای مقدماتی انجام شده جهت برگزاری شایسته همایش را مثبت ارزیابی نمود.

وی پس از بررسی فرآیند کارهای همایش گفت: تمام کارهای مرتبط با همایش با حساسیت ویژه برنامه ریزی شده است، که امید است با هماهنگی و حفظ نظم و انسجام در روز همایش نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

حسن ملکی‌نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در این نشست ضمن تشکر از هم فکری و تعامل روابط عمومی سازمان و نیز اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استان‌های سازمان غذا و دارو گفت: در این همایش با برنامه ریزی دقیق جهت میزبانی شایسته از میهمانان، تلاش خواهیم کرد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بر اصل «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توجه ویژه گردد.

لازم به ذکرا‌ست: معرفی چارت سازمانی همایش، کمیته‌های اجرایی، شرح وظایف کمیته اجرایی، شرح کلیه برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص اسکان و پذیرایی از مهمانان، هدایا و برنامه های تفریحی، از دیگر مطالب ارائه شده در این نشست بود.

در پایان هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و داروی کشور و هیات همراه و نیز میرزایی نماینده محترم اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استان‌های سازمان غذا و دارو به همراه امیر رحیمی راد مدیر اجرایی همایش به بازدید از محل اسکان و برگزاری همایش و نیز برنامه پذیرایی مهمانان پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.