ارومیه؛

حضرت زهرا(س) اسوه بانوان عالم

به مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)همایشی با حضور بانوان در مجتمع فرهنگی هنری پیرانشهرترتیب یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر پیروی از دستورات الهی و زندگی کردن براساس زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا س را باعث آرامش زندگی و موفقیت دانست و افزود : زنان و مردان در سنگر حجاب و عفاف نیز مدافع خون شهداهستند .

آقا محمدی حضرت فاطمه زهرا را الگو ونمونه بانوان عالم دانست و افزود : زنان مسلمان اگر بر مبنا و روش زندگی فاطمه زهرا عمل کنند همیشه در زندگی موفق خواهند بود.

وی گفت : بانوان مسلمان ایرانی در تمامی صحنه های انقلاب در کنار مردان حضور فعال داشته و با نثار خون خود درخت انقلاب را تنومند کردند و به آرمانهای امام راحل ره و رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند که این عمل شایسته برگرفته از زندگی حضرت فاطمه زهرا است.

در ادامه همایش ایشان مواردی همچون چگونگی ارتباط موثر، کنترل خشم، راهکارهای حل مساله و تصمیم‌گیری، مهارت فرزندپروری،آگاهی افراد خانواده نسبت به ایمن‌سازی خانواده از آسیب و بحران‌های اجتماعی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده مجموعه مهارت‌های شادکامی برای زندگی و سبک زندگی سالم را تشریح کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.