بجنورد؛

راه اندازی سامانه الکترونیکی جشن عاطفه ها

امسال جشن عاطفه ها به شیوه ی الکترونیکی راه اندازی می شود .

به گزار ش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : این جشن در سال جاری با تغییر شیوه در روند اجرایی بصورت جشن همگانی و با امکان حضور خیران و مردم نوع دوست و با هدف کمک به ترویج فرهنگ نوعدوستی ورفع نیاز دانش آموزان در استان برگزار می‌شود.

عباس اهرابی با اشاره به شیوه اجرای این مناسبت ملی افزود: در این سامانه #۱*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های نقدی با کد ۰۵۸ برای استان و برای سایر نقاط استان کد همان شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۲۵ شهریور و با تجلیل از خیران و نیکوکاران و مرحله دوم آن ۱۱ مهر ماه در مدارس استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد : هدایای جمع آوری شده در این دو مرحله بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تقسیم می شود.

وی تصریح کرد : سال‌های گذشته جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب پایگاه‌های نیکوکاری انجام می شد اما امسال پایگاه ها حذف شده و سعی بر آن است تا کمک‌ها از طریق شماره حساب و درگاه‌های اینترنتی جذب شود.

وی یااشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با محوریت و مدیریت اجرایی71 مرکز نیکوکاری محله انجام می شود،گفت : خیران ومردم شریف استان می توانند در محدوده جغرافیایی نسبت به اهدای کمک های خود به این مراکز اقدام کنند تا کمک ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار کرد : ۶ هزار و۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که ارائه خدمات کمک هزینه تحصیلی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان و تقویت بنیه تحصیلی آنها از عمده فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد :سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که از این رقم بیش از دو میلیارد ریال آن توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

شماره حساب (۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰) نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد استان آماده دریافت کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.