اصفهان؛

حضور 2 اصفهانی در مسابقات بسکتبال چلنج کاپ

با تصمیم کادر فنی، دو آسمانخراش اصفهانی در ترکیب تیم ملی برای مسابقات بسکتبال چلنج کاپ قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رقابت‌های بسکتبال چلنج کاپ آسیا از روز جمعه 19 شهریور ماه سال به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

کادر فنی تیم ملی برای حضور در این مسابقات، 12 بازیکن را انتخاب کرد که اوشین ساهاکیان و ارسلان کاظمی دو نماینده بسکتبال استان اصفهان در این مسابقات هستند.

ساهاکیان از ملی‌پوشان با سابقه بسکتبال ایران است که به همراه این تیم تجربه شرکت در المپیک و جام جهانی را دارد اما کاظمی طی چند سال گذشته به طور مقطعی در تیم ملی حضور داشته است.

حامد حدادی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، محمد حسن‌زاده، روزبه ارغوان، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، میثم میرزایی، عدنان دورقی و وحید دلیرزهان سایر بازیکنانی هستند که با نظر درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

به گزارش فارس، مسابقات بسکتبال فیبا آسیا چلنج با حضور 12 تیم آغاز می‌شود و تیم کشورمان در دیدار نخست به مصاف قطر خواهد رفت.

گروه‌بندی رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه اول: چین، اردن و قزاقستان

گروه دوم: فیلیپین، هند و چین تایپه

گروه سوم: ایران، قطر و عراق

گروه چهارم: ژاپن، کره و تایلند

در مرحله دوم مسابقات که از 22 شهریور آغاز می‌شود، تیم‌های گروه اول با گروه دوم دیدار کرده و تیم برتر گروه سوم نیز به مصاف تیم برتر گروه چهارم می‌رود و4 تیم برتر گروه‌های پنجم و ششم به مرحله یک چهارم‌نهایی صعود می‌کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.