سیستان وبلوچستان؛

لزوم ارتقای شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی در چابهار

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ارتقای شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر است.

لزوم ارتقای شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی در چابهار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ؛منصور آرامی در بازدید از بنادر شهرستان چابهار گفت: ارتقا شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر است.

آرامی هدف از بازدید را بررسی وضعیت مالی، پشتیبانی، راهکارهای ارتقاء بهره وری از نیروی انسانی، هزینه‌ها و بودجه در راستای جذب سرمایه‌گذاری، اولویت دار کردن اعتبارات در راستای ترافیک کالا و چالش‌های پیش رو از طریق چهره به چهره و ارتباط نزدیک‌تر با مدیران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسات مشترک مواردی مطرح شد که بی شک حل آنها راهگشای آینده خواهد بود و تلاش ما بر این است که با پیگیری مستمر به نتایج خوب و ارزنده‌ای برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مشکل اساسی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه نیروی انسانی توزیع نابرابر نیروی انسانی در جایگاه‌های بهره‌ور بوده که خوشبختانه با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته‌ها مشکلات مرتفع خواهد شد.

آرامی ادامه داد: با توجه به توسعه بندر چابهار در آینده نزدیک توانمند سازی منابع انسانی و ارتقا دانش آنان از طریق ایجاد آموزش، انگیزش و خلاقیت از ضروریات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر تصریح کرد: امروزه بقای هر سازمانی منابع انسانی آن است لذا باید توانمند سازی، مشارکت، تعهد، خلاقیت و وابستگی سازمانی کارکنان را ارتقاء داد.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: با توجه به اینکه سازمان بنادر یک سازمان توسعه ای است ساختار آن باید بر اساس توسعه و همچنین رسالت‌های حاکمیتی بازنگری و تدوین شود.
انتهای پیام/س
برچسب ها: لزوم ، ارتقای ، شاخصه های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار